Svea...

lång arbetsdag med ingen form av energi.... 
Är så jävla trött i kropp och knopp så inget vill fungera. 
Min rygg har även den sagt ifrån. Fick sittandes plocka upp bananerna för att jag inte kan böja mig, haha. Tur att våra kunder är sp förstående och tyckte jag var smart!! 
 
 
I övrigt har det varit Sveas dag. Den lilla flickan har fått stå i fokus och får en extra stor guldstjärna idag. 
Första gången hon skulle ut på äventyr själv. 
Gick rakt på släpet hemma. Va lite oroligt till en början. Krafsa, ville vända sig och tyckte de va allmänt tråkigt där inne. Men gav med sig fint efter en stund. 
Väl framme hos Karin va hon coollugn. 
och sen under hoppningen så va hon super duktig.  Nu har fisungen börjat hoppa på riktigt och visar fin teknik för framtiden. Så glad. 
Gick rakt på släpet igen och stod väldigt snällt hem. Så duktigt! 
 
Nu är vi hemma och jag ska slänga mig i duschen för att sedan sova. Skakar så trött är jag. Men imon är en skata arbetsdag innan jag får lördag och söndag ledigt! 
/ Rebecca 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0