Fredag...

Dagen har gått nästan enligt plan. 
Har hunnit med de jag skulle iaf. Dock sitter jag här kl 20,15 och har precis kommit upp från stallet. Så den där långa fredagskvällen blir inte så lång. Men en stund iaf. Tacosen väntar så ska strax hoppa in i duschen. 
 
Lambina har iaf sprungit i skogen idag. Och va väldigt mycket lyckligare där än på dressyrbanan, haha!
kul iaf att glädjen är tillbaka. Fick igenom eller och annat ändå men hon fick springa av sig iaf. 
 
Vidare till mormor för gofika och kolla av hennes nya möbler. Och måste säga att den kvinnan har stil. Hennes soffa var så fin. 
Mysigt med massa prat och skratt. 
 
Hem och in med hästarna för att sen köra grållan till ridhuset och hoppa lite. Hon skötte sig fin fint och fick till ett par riktigt fina språng med tryck från tårna. 
Nöjd med dagen trots att mitt humör inte är på topp och att jag mår halvbra så känns de som en bra dag. 
Kommer på mig själv när Jag går och surar och har ont. Men kom igenom dagen på de sättet jag ville så det var bra iaf. 
Undrar när den där tanden ska ta och ge sig. 
Nu duschen sen film och tacos mys. 
/ Rebecca 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0