När allt bara förändras....

Jag är likt många andra en människa som tänker väldigt mycket. 
Känner väldigt mycket och bryr mig väldigt mycket. 
Detta är både i gott och ont. 
Finns så många situationer som detta uppskattas från andra och gynnar mig själv. Kan kallas att man är egoistisk och i detta syftet är jag glädjeligen egoistisk  
För det finns inget som glädjer mig mer än när mina nära och kära känner att jag bryr mig. Ett leende, en hand kan betyda så mycket. 
Men så finns situationer som det bara är negativt. Där jag ödslar väldigt mycket felaktig energi på saker som bara gör mig illa. I dessa situationer önskar jag att jag kunde förändra mig själv. 
 
Dock har jag på senare år fått svårare för att visa känslor för stunden. Vet dock inte om detta har med att göra att saker som händer är mer tragiska och större nu än när man var tonåring. 
Vill iaf att alla ska veta att jag bryr mig fortfarande och lider i motgångar och glädjS i framgångar. 
 
För övrigt har grållan sprungit i linan idag. Jobbade på riktigt fint och gårdagen satte nog sina spår. Galoppen var tio gånger bättre. Riktigt fin och kraftfull bakifrån. Toppen. Kul med utveckling. 
Imon blir det jobb hela dagen och sen blir det att rida grållan och Lambina 
 
/ Rebecca 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0