MOSTER!!!

 
 
Blir ett kort inlägg. 
Precis hemkommen efter en trevlig kväll På regementet och årets höstbaL. 
God mat och trevliga människor. 
Det här brukar vara en av årets höjdpunkter. Men i år blev denna dagen slagen av en helt annan fantastisk sak. 
JAG HAR BLIVIT MOSTER!!!
 
Min fantastiska syster har idag tryckt ut ett mirakel på 3840 g och 53 cm lång. Ett lyckopiller som är så underbart vacker. 
Är så otroligt stolt över min fantastiska syster som idag fött sitt första barn. Visst gör det säkert ont (jag vet ju inte) Och visst är det jobbigt. Men hon har varit så jävla stark hela tiden. Min största förebild! 
Så otroligt glad och från mitt hjärta kommer de djupaste gratulationerna till Lovisa och Rasmus som idag blivit föräldrar. åhh va glad jag är!!! 
 
 
 
/ Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0