Dags igen...

Nu kände jag att det va dags igen för att inlägg. Borde bli bättre på att uppdatera men ibland finns inte redigt tiden och inspirationen. 
 
Hästarna jobbar på. 
Och måste verkligen hålla med om våran OS medaljörs uttalande om sin häst att den ofrivilliga vilan är oftast den bästa vilan!
Grållan är så fin. Hon fick skritta en vecka efter hältan som gjorde att vi missade finalen. 
Kom igång lugnt efter det och nu har vi börjat hoppa lite mer på allvar igen. 
Så himla pigg och glad med en jävla framåtbjudning som jag inte trodde fanns i den där hästen. 
 
Hon har alltid haft väldigt lätt för sig i hoppningen. Men tyvärr lite för lätt för sig. Blir lätt lite slarvig eller inte hoppar igenom kroppen alls. 
Nu har det jobbet ändå börjat ge lite resultat. Tittar igenom filmerna och jag kan tyvärr inte se så jättestor skillnad. Men känslan. Den är helt förändrad. Det känns fortfarande lika enkelt som alltid. Men med ett tryck i spränger. En språngkurva och ja mer av allt. 
 
Vi var iväg igår. Hade en studs på tre räcken och sen tre oxrar med ett språng mellan varje. En övning som passade grållan och mig utmärkt. Både styrka för grållan men även en enkelt övning där Jag verkligen kan fokusera på min sita och mina händer. Så kul och så inspirerande inför kommande säsong. 
 
Svea kämpar på med matte på ryggen. Har dock varot lite svårt med vädret då de har varit stenhårt i backen. Men hon gör ändå framsteg. Har skrittar omkring själv osv 
 
nog om hästar. 
Har idag varit med mor och far i jkpg. Dom har inhandlat en säng. vi hAnn även in på A6 för att köpa skor. Så nu överlever jag nog denna julen oxå. 
För igår va jag inne i stan i eksjö pch köpte lite kläder till garderoben. 
 
Bilderna idag blir på grållan och min trotjänare Nemo som alltid håller vakt när matte mockar  
 
 
 
 
 
/ Rebecca 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0