Otur!

Jag är en såndär människa som är aningen skrockfull. Kan ju verkligen säga att jag har gudarna emot mig rätt ofta va det gäller mina hästar. 
 
Det är träning för Svante Johansson imorgon. Både jag och camilla ska åka.  
Först var vi nästan tvungna att avboka då träningen ändrades och skulle vara i Aneby. Vilket blir väldigt tajt med tiden. Sen lyckligtvis så ändrades det och det blir på persö i eksjö ist. 
Tanken va att Lambina skulle åka. Känner verkligen att hon är redo för det. Då går hon och trampar av sig höger framsko igår. Och självklart hinner inte hovis komma förrän onsdag morgon. 
Aja tänkte jag. Jag har ju två hästar som kan gå träningen så jag får vän ta Grållan ist hon behöver det oxå. 
Hon ska nämligen tävla till helgen så det passar ju perfekt. 
Men icke nehe. Då jag klickat i och anmält mig till helgens tävling, planerat att hon ska hoppa imorgon så traskar jag ut till stallet och vidare till hagen och ja men visst har hon oxå trampat av sig en framsko!!!!! 
Jävla hästar till att inte behålla skona på!!!
och då ska jag tillägga att mina hästar har boots ute! 
 
Yes det är min tur som förföljer mig. 
Som tur var så lyckas jag få tag på en man så Grållan får på sig en ny sko imon innan träningen. Men va trött man blir på detta!! 
 
/ Rebecca 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0