Lugnt...

Lugn dag. 
Jobb hela dagen nästan. Ne men slutade kl 16,15 och sen handlade jag. Har fyllt på frysen ordentligt så det finns gott om mat att laga några dagar framöver. 
 
På jobbet håller vi på att förbereda så gott vi kan inför inventeringen på fredag. 
Så det är full rulle och allt de vanliga ska hinnas med oxå. 
 
Hästarna har gått ett normalt pass i skogen så dom är oxå motionerade. Dock är det en helvetes massa älgflugor nu. Så Lambina har gått med svansen som en propeller.
Är lite lagom mör i kroppen, så nu ska de bli skönt med en dusch och sen sängen. 
Imorgon åker vi förmodligen till ridhus. Lambina får kanske ta något språng men annars ska Grållan gå dressyr och jobba igenom ordentligt inför tävlingen. 
 
Fick även ett roligt meddelande idag om att jag är reserv för Vetlandas div 2 lag till helgen. Dom har lite strul med en häst och eftersom jag ändå ska dit så kan man ju alltid ställa upp. Tycker faktiskt det va riktigt roligt att dom hörde av sig. Och på ett sätt så hoppas jag att jag kommer med. 
 
/ Rebecca 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0