Vår och jag älskart!!!!

Nu tycker jag man verkligen kan säga och påstå att våren har kommit. Gott täcken på detta va nyss min 5 km promenad i bara linne. Sjukt varmt och skönt i luften. Andra täcken som vitsippor, blåsippor och tussilago. Detta förgyller min dag och man blir så sjukt pigg på livet :D

Musiken skränade i lurarna medans mina ben bara flöt fram i vårsolen. Soya där emot svart som hon är tyckte det vart lite jobbigare. Och förstår med den tjocka pälsen hon har att det var varmt. Nu är hon iaf nöjd och belåten. Kanske damen börjar äta sin mat oxå. För det total strejkar hon emot just nu!!! Fin dam ska ni veta. Och matte har kallat henne tjock några gånger hmm.. Undra om hon verkligen fattar va jag säger, haha!!! Knäpp hund!

Ikväll väntas lite mysig utgång med Sanna bus :) ska bli trevligt. Kanske kommer en och annan bild ikväll!

Tjingeling i det fina vädret/ Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0