S+S = bästa!!!

Solig och härlig dag. Lite för blåsigt för att dagen skulle varit perfekt. Men över lag på god väg till att vara en perfekt dag :)

Solen skiner och fåglarna är i full gång på morgonen. Jag har dock dragit på min föräldrarnas förkylning eller har jag gått och blivit dunder allergisk :/..
Sjukt jobbigt. Näsan rinner konstant och nyser två gånger i sekunden. Känns det som iaf. Kli i ögon och näsa. Lite andnings svårigheter så känns som en typisk allergi...
Usch och fy. Jag som varit ifrån träningen ett tag nu känner att jag verkligen inte är så pigg och på att ut och springa när man mår som man gör. Men det är bara att bita i det sura äpplet och ta i ändå. Ska försöka med en promenad och en löprunda imon. Får se om allt hinns med :)

Idag har jag varit med Sanna hela dagen. Mysigt med massa prat god mat godis och film. Sanna va även med ute hos smulan. Mysigt mysigt. I övrigt travade jag runt på henne en halvtimma idag på banan. Hon känns absolut inte fräsch än men men det får veterinärerna avgöra nästa vecka...
Dags att försöka få sig lite sömn men tyvärr va jag trött innan men har nu blivit lustigt pigg igen och kan typ inte sova :( dags att försöka iaf. Ha det bra!!

Tjingeling/ Granathen

Två av mina favoriter i ett och samma fotografi :D <3 (händer inte allt för ofta)

https://cdn2.cdnme.se/524843/7-3/pic_5182df89ddf2b30d85b936cb.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0