Söndag hela dagen!

Då var denna sköna söndag slut och vi går in på en ny vecka då mycket händer. Så som återbesök med hästen, jobb, mamma fyller år och mycket annat. Då hoppas verkligen jag piggnar till snarast.
Idag har jag haft tre hästar på nacken. Igår va det nelly som fick hoppa och idag vart det Sörens tur. Dom andra två fick bara springa fint :)
Sören e så söt när han får hoppa lite. Han piggnar till ordentligt och verkar bara älska att få hoppa lite.
Smulan känns fortfarande sjukt konstig i ridningen så ska bli skönt med ett återbesök. Och ska vara på dom som fan. Orkar inte åka hem med en "friskförklarad häst" som i ridningen är halt och stretar emot och allmänt kan inte arbeta :( sjukt trist!
Annars har jag iaf bara slappat totalt hela dagen. Morgonrocken har varit mitt plagg hela dagen både före och efter stallet. Haha!! Dags att sova och förhoppningsvis vakna piggare än någonsin :D

Tjingeling/ Granathen

Sören står för bilderna i dagens inlägg!


Kommentarer
Postat av: åse

hej

ja sören älskar att hoppa
sa finn han är tur att vi har dej som kan pysla om dom då och då tack

2013-05-06 @ 19:54:12
URL: http://aase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0