Mörbultad!

Igår blev det en lång dag på 13 timmar jobb. Vart lite halv död efter det. Då man gick upp vid 07,30 oxå för att ha stallet..
Imorse så fick jag mig lite sovmorgon då mamma åkte ut och fodrade själv först. Så räckte med att jag gick upp vid 08,30. Men det var nog så jobbigt då jag var hemma och somnade runt 5 i morse...
Lång dag med mycket spring och stående jobb. Fötterna värkte lite sådär lagom igår när man la sig. Springa omkring i tygskor i 13 timmar är inget jag rekommenderar ;) haha!!
Dock gick gårdagen otroligt fort. Så det var inte förens klockan började närma sig 1 på natten som det började ta emot och humöret tog slut. Jag och Felicia gick över till sjukt flummiga trötta servitriser. Flammade och tog massa fula kort i väntan på städning ;)
Kändes konstigt när man satte sig helt död i bilen och skulle åka hem då det börjat ljusna lite smått...

Idag är man allmänt död och det känns som en ångvält kört även än långsamt ;)
Ser upp till Felicia som skulle jobba lunchen idag.. Haha fyfan!!!
Var även extra fina igår. Jobbade med slips och det tog väl en halvtimma innan fyra unga kvinnliga servitriser fått till slipsknuten ;) haha
Hoppas alla haft en bra helg. Nu ska jag ha en lugn vecka ;)

Tjingeling/ Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0