Lördag

Oj oj oj vilken lördag.
Går och lägger mig med huvudvärk och vaknar med huvudvärk. Pust!!! (Orkar inte)
Upp och stimma vid 9 tiden. Ut omgjöts Cissi och Julias häst till skullaryd där det finns en jätte bra equiterapeut. Hon kollade igenom hästen och det såg helt okej ut. Kul kul :)
Hem igen och vet inte redigt men klockan var nog närmare 2-3 när vi va hemma. Få i mig lite mat och ännu en omgång med Alvedon. Trött och hängig. Hamnar en sväng i sängen och känner att allt går utför.. Ut till stallet där tre hästar väntade på mig. Jonas var med mig och mamma så det gick rätt smidigt :)
Nu väl hemma och stannar hemma hela kvällen. För nått är på g i min kropp. Orkar inte bli sjuk i detta väder och har jobb som väntar mig i helgen + stallet. Så sjuk får jag inte bli.
Dags för lite mat med familjen!!

Tjingeling/ Granathen

Bilder från Cissi stall och hennes två bebis Islandshästar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0