Inte vilken torsdag som helst!

Jaha då var denna dagen kommit till sitt slut och hela dagen har varit sjukt bra.
Helt underbart väder. Promenad på 5 km på förmiddagen med nemo. För att sen hoppa in i duschen och sedan bege sig mot stan.

På stan mötte jag johanna och Jenny åt lunch på lilla Caféet blev en smarrig räksallad där :) massa mysigt prat och bara fint väder. Härlig förmiddag.

Jenny stormade in hemma igen åt lite mat och hängde med mig och mot till Lotta där jag skulle hoppa hennes häst inför mini tävlingen i helgen :)
Det gick oxå väldigt bra och då jag inte alltid hade kul hade dom på backen kul åt mig... Då bebis hästen skulle gå på vattenmatta. Solen lyste i och han tyckte den var allmänt läskig. Men 1,40 för den hästen kommer inte vara några problem. För från att ha tvärnitat så tar hästen ett super språng över och jag ett ännu högra språng över hästen. Haha som tur var hamnade jag på igen och Hector som han heter hoppade mattan fint sen :)
Roligt roligt. Då lottas kommentar var. Vi hade vunnit pengar för roligaste filmen i världshistorien om nån hade sett det där!!! Haha

Vidare hem då jag nervöst har kollat på en sjukt spännande kvarts final. Sverige - Kanada. Sverige vinner efter straffar! Sjukt fin pärla av pettersson ;) haha underbart!!!

Söta kort tagna av Jenny. På Hector :D

/ Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0