Där fick man det skrivet på papper!

Lång dag, jag är slut, trött ledsen och allmänt off på allt.
Varit med hästen på kliniken idag igen. Trodde vi skulle åka hem med en ny behandlad häst osv... Att vi skulle behöva tjata på dom om att leta vidare osv.
Åkte hem med en ny behandlad häst men antagligen för sista gången. Dom anser nu att om hon inte svarar på detta är det MR röntgen som gäller. Där dom antagligen bara kommer hitta skador som inte går att bota. Har länge trott att det är smulans slut. Och nästan det jag har velat för hennes bästa. Men att få det framför sig tog hårt. Vi är inte där än men känns nu att det är på god väg. Kan inte göra mer än att hoppas och be för min älskade varelse son har varit med mig på mycket genom livet!!! Usch detta blir inte lika enkelt som jag ställt mig in på!!


Kommentarer
Postat av: DIN MAN

Vi tänker på dig. Hoppas på det bästa. Åse & Kenth & Emelie

2013-05-08 @ 22:09:31
URL: http://kenthj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0