Allt snurrar = förvirrad

Idag har varit en dag då ingenting har hänt. Ändå en helt okej dag. Fast man ändå inte gjort ett piss..
Tankarna spränger huvudet och ingenting är redigt som det ska i familjen. Frågorna om smulan som inga svar finns till än ligger liksom och gnager hos oss alla. Försöker äta frukost städa laga mat mocka och fixa precis som vanligt. Men det är ändå någonting som finns i familjen. En otroligt sorgsen kärleks känsla. Vi är liksom rätt tysta fast samtidigt inte.
Har iaf varit en skön dag. Bara suttit på altanen och hängt liksom. Varit ute hos damen och mockar. Hon hade klarat dagen bra av att stå inne :)
Mamma har städat och ordnat. Tror det är hennes sätt att komma på lite andra tankar och att liksom försöka soppa bort all skit.. Har hon nått att gå och vara arg och sur på..

Imorgon ska jag iaf få rida på lite mer allvar iaf. Ut till Lotta och hoppla runt på hennes bebis lite. Ska bli kul. Känns som man börja tappa allting som man en gång lärde sig i dk. Men nu får jag äntligen en ny chans. Sen ska jag självklart ut till min älskade. Vi ska även fira min mor lite imon kväll med mormor osv..
Rörigt inlägg. Hade egentligen inget vettigt alls att skriva men det fick bli ett inlägg ändå. :) kul att se att det är så många som läser min lilla blogg igen iaf :)

/ Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0