1 maj!

1 maj och det betyder att det var Valborg igår och att vi går in på en ny månad. En månad närmare sommaren och värmen som förhoppningsvis är på god väg!!!
Vårspelen igår är alltid lika mysigt att gå och kolla på. Men tyckte dock det vart lite dåligt drag detta år. Kanske ryttarna inte var så taggade då det var kallt ochblåsigt. Vem vet!! Våren vann iaf tur det och tror minsann dom tog med sig värmen. För idag har det varit hejdundrande fint väder. Det gillas stort :D

Avslutade gårdagen på högland i Nässjö där det ändå va helt okej bra dag. Trodde inte så många valde att gå ut en Valborg. Men kanske vädret gjorde sin förtjänst på den fronten.

Idag har jag bara myst med smulan i hagen och tagit det allmänt lugnt. Nu ska jag och päronen fira 1a maj hemma hos mammas chef med grillat och härligt prat! :) kul kul.
Min stackars hund haltar omkring och har allmänt ont. Fastnar i allt som har ska gå förbi då tratten runt huvudet tar tag i allt. Om det så är ett bord en vägg eller mig det skiter han i min buse. Han ska förbi ;) haha. Ha en trevlig 1a maj allihopa :)

Tjingeling/ Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0