Tävling + vååååår!

Idag har det varit tävling för hela slanten och oj vilken höjdare dag det har varit för jm horses.
Hela 7 rosetter kammade vi hem.
Några av dom nya hästarna har varit med och alla har skött sig toppen. Hoppat fint och haft fina rundor. Dom första nollor med :)
Sen tog Ulle hem vinsten i 1,20 och emma tog även hem tredje platsen i den klassen på vision :D
Fin fin dag :D
Solen har varit framme hela dagen och det har även dragit med sig många plusgrader upp på termometern.. Det gillas våren är påväg här i Danmark.
Medans resten av gänget drar och utnyttjar det varma vårvädret på bästa sätt med mini golf så stannar jag hemma och håller stämningen. Huvudvärken har smugit sig fram och benet värker efter en dag som denna..
Men här är man inte dyster, jobbar på trots smärtan och försöker gå även att det tar emot. Har även skrittat fram tre hästar idag. Tur var skötte dom sig och jag kunde åka med så enkelt trotts benet.
Vila står på mitt schema med andra ord.

Gårdagen hade emma och jag massa mys :) tittade på den braiga filmen hungergames och åt massa godis och gjorde oss god sallad :) jätte trevligt. Skönt att ha lite mys tid med henne nu när man snart ska åka hem, kommer bli tufft att lämna henne men hoppas man kan ses igen i Sverige :D

Tjingeling/ Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0