Soon is not enough!!!

Nu är jag helt slut....
Hoppas att det bara är därför hela kroppen skakar och är överhettad efter denna långa och otroligt kalla dag.
Började dagen med en helt vanlig arbetsdag. Rakade en häst på morgonen och sen kom det lite kunder.. Ponny och häst kunder. Stress stress för kvälls tävling stod på schemat.
Emma hade med sig Bullen som gjorde en fin fin runda som vanligt. Men fick hem tredje platsen i 1,20. Sen hade hon med almancha, vision och balboa. Denna balboa älskar jag bara. Det går inte att inte gilla denna stora pojk. Han är så fin och hoppar så bra :) GE MIG :D

Haha sen hade Josse med sig Monkey love som gick första fin fint och andra vart det lite strul men sånt som händer.
Och så hade Heidi med sig 4 st så blev väl 15 starter typ på denna kväll.

Nu tar jag och kryper ner i sängen. Imon ska jag gå upp när klockan ringer och fodra hästarna här på JM horses för sista gången. :O sjukt..
Imon står mocka ur stallet på schemat.. Pust och stön men ändå rätt skönt. Slippa tänka så mycket. Sen blir det raka vägen i säng och sova så man kan gå upp i tid och packa ihop allt :)

Tjingeling // Granathen

Bild på fin fina balboa och en trött men stolt Groom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0