Ny start!!!

Då har man kommit hem ordentligt. Varit hemma en vecka nu och har för det mesta bara göttat mig. Och det var väl behövligt kan jag säga.
Väntar på att få en massage tid för att knåda ut min rygg som ömmar konstant.

Ridningen här hemma går inte direkt framåt. Då min stjärna nu varit halt så ringde mamma kliniken igår för att få en tid. Måste reda ut min fisa ordentligt känner jag nu. Inte kul att hon går och får ont fram och tillbaka :/
Kliniken hade tid snarast och idag har vi varit iväg hela dagen.
Hon behandlades och ska väl förhoppningsvis bli återställd. Som jag själv är sjukt skeptisk mot. Men det är bara att hålla på med behandling tills dom får nog. Tråkigt bara om hästen ska få lida :/ men men hon är nu behandlad och återbesök om 3 veckor. Hoppas på det bästa för min fina. Hon är så trevlig att ha med sig överallt, sköter sig exemplariskt så det är ju tur att hon är bäst på nått ;)

Har även dragit igång lite smått med träning för att hålla musklerna jag skaffade mig igång. Och hålla kilona borta som jag tappade i DK!
Nu ska bara lika mycket till bort. Hoppas på gott resultat till sommaren :)
Johanna har nu gått med mig två dagar och sen har jag gått mer själv :)

Hoppas ni vill följa mig på min nya resa i livet..

Tjingeling// Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0