Trött tjej!

Trött tjej 93! Hemma från tävling. Snabb dusch och snart raka vägen i säng... Det är typ det ända folk får läsa i min blogg om hur trött jag är. Och kan bara tala om för er att jag är verkligen så trött varje kväll. Ska även tala om för er att det inte är något negativt. Tvärtom för mig är det jätte positivt. Jag kan verkligen total däcka i min säng efter 5 minuter. Räcker med att jag lägger mig drar över mig täcket och stänger ögonen så poff så sover jag:)
Helt underbart!

Vanlig dag på förmiddagen. Testat några hästar som kom med lasset från Holland i förrgår. Redigt söta och fina saker :)
Blev kvälls tävling i hjørring och tror Emma är rätt nöjd med kvällen många fel fria ritter :)

Det var allt för mig idag.
Tjingeling/ Granathen.

Delar med mig av Bamses och mitt teknik snack i lastbilen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0