Passar på!!

Passar på att blogga lite då hästarna äter frukost.
Ska snart släppa ut galningarna i hagarna och skrittmaskin.
Lillbossen (Emma) har sovmorgon idag och tror att bossen passade på då med eftersom han inte dykt upp än, hihi!
Hade kanske oxå velat ta en sovmorgon eller två någon gång men nje jag är ju hemma rätt ofta till skillnad från Emma så jag kan sova ut då :)
Väljer heller att få komma hem till familj vänner och hundar.

Dagen i ära blir att sköta in och utsläpp rida två hästar och mocka en box innan lunch. För efter lunch har vi kunder och då är Emma pigg och redo för att sälja hästar :D

Igår kväll tog jag mig i kragen och följde med ner till chefen för lite mat. Och det var väl tur det då chefen i ära själv lagade mat (händer inte allt för ofta) och det var underbart gott må jag säga. Får tacka så mycket för det och vid 11 sprang jag upp till mitt rum för lite sömn. Haft svårt att komma upp på morgonen nu det sista och det är aldrig kul att leva i morgon stress.
Igår var även ja, tro det eller ej första gången sen nyår jag använde ett par jeans och till chocken så sen nyår kam jag dra åt bältet två hål mer än vanligt. Det är lycka och känsla. Börjar komma i form. Långt kvar till målet men känslan av att se och veta att man är på mycket god väg gör än sjukt taggad på att fortsätta träna och gå ner i vikt :D

Hoppas alla har det bra där hemma har fattat att ni har det kallt men det har vi med :(
Hemgång är planerad till 31 januari så då kommer jag hem och gör eksjö osäkert för en helg igen :D woopppaa

Tjingeling/ Granathen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0