Nära nu!

Jaha nu var det tisdag kväll och det är bara imorgon kvar sen är lilla jag påväg hem igen. Hemma i lilla eksjö över helgen. Ska bli både skönt och otroligt mysigt/roligt. Fin middag är planerad med tjejerna och sen massa annat mys. Lite fest osv :)

Idag har jag hunnit med att rida 5 hästar. Alla gick fint och det var inga som helst konstigheter. Annars har det hänt en massa annat rörigt både idag och igår men men. Alltid har ett slut om det så är en film, ett liv, eller en dag. Bara att ta nya tag och hoppas på bättre dagar:)

Igår tog även jag och Emma oss i kragen och åkte och solade. Eftersom det inte blev något solande förra gången. Trodde de skulle hjälpa mot köldbölderna. Men icke. Det har antagligen blivit för stora och skinnet för tunt runtomkring så nu här jag antagningen ändra köldskadat till brännskada :/ usch och fy...
Nu mot badet.

Tjingeling/ Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0