Lunch!

Har lunch och kände att man åt lite för mycket. Bra det då håller man ju sig självklart längre men det är dock jobbigare att komma igång direkt.... Matkoma. Kaffe innan det är dags att lyfta på röven igen.

Igår hade Emma och jan mycket prat och genom gång på lite förändringar och det var till min fördel :)
Ska jobba snabbare på förmiddagen så Emma får fler hästar ridna då. Sen på eftermiddagen så ska jag få komma upp i sadel mer. Kul jätte kul :D 4-5 hästar ska jag få på en egen lite lista är planen om allt går som det ska gå. Men som sagt igår hände det inte för mycket. Jag red Luca och fixade allt själv på förmiddagen sen rakade en häst och bara massa små pyssel.

På kvällen var jag och Emma ensam. Det var jätte mysigt och blev tacos a la Granath/Wallander :D
Sen tog jag mig i kragen och bestämde att vi skulle färga mitt hår. Kanske inte smartaste idén då Emma aldrig gjort det innan. Men men hon skötte det bra. Dock var det färg i hela badrummet. Haha men till slut så gick det fint.
Dock tog jag fel färg i affären askblont och inte blomstring utan färg :( så e lite halv grå men det funkar tills jag kommer hem nästa vecka :D

Tjingeling/ Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0