Lördag!

Lördagen började tidigt ja så tidigt som 03,50 då jag fick ett eller nej två samtal av Emma.
Första samtalet så trodde jag det var min väckarklocka så jag klickar och blundar igen. Två sekunder senare så ringer det igen. Konstig :S kollar på mobilen och det står Emma Jobb! Panik nu har det hänt dom något påväg hem från restaurangen. Svarar. Då är det en väldigt glad Emma som pratar (full) haha kommer så mycket som vill du sover du? Öhhhh Emma klockan är nästan 4 på morgonen.. Nej jag är spritt vaken sitter och rullar tummar i väntan på ny arbetsdag såhär en lördag morgonen. Nej för helvete jag sover. Det nästa hon sa var vi har druckit vill du hämta oss. Mer kommer jag inte ihåg. Jag hade tydligen blivit tyst (somnat kanske) haha. Men dom tog sig en taxi hem. Efter det vaknar jag 07,43 av att en Emma går i trappan (hungrig självklart när man förtärt alkohol) men jag rycker till och tänker shit!!!! Är det inte lördag?!?! Börjar vi inte 9 utan 8?!?!? Kollar telefonen och pfjuu lördag sov vidare några minuter. Haha vilken natt alltså!!!

Annars vanlig dag :) med kunder på ponnyer :)
Rakat en sjukt långhårig en med, haha kommer före och efter bild nån gång!
Nu är det iaf dags för mig att sova. Jo jag vet att klockan inte är 21,00 än. Men jag har inte lagt mig än. Och klockan ringer 03,40 för imorgon är det tävlingsdag :D fodra 04,40 och lasta 05,00. Skönt att åka långt iaf och sova i lastbilen :D natti!

Tjingeling/ Granathen

Tror vi glömde ponnyn i solariet, Eller?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0