I väntan!

Sitter nu på Centralstationen i Göteborg och väntar på att mitt direkt tåg till Nässjö först ska komma in och sen ta mig hem.
Avgång 12,55 så de är ju lite tid kvar. Men det har jag laddat upp för. Kaffe och stor frukost från pressbyrån :)
Vet inte om det är vuxen poäng eller inte men har även köpt mig en DN ;) haha!!!

Färjan gick mycket bättre än väntat, mådde bara dåligt när jag gick på toa eller var i shoppen. Typ som att instängda rum inte funkar... :(
Men men åksjuke banden funkar toppen och jag fick i mig en rejäl frukost vid 8. Efter det somnade jag till på en soffa så dom 3,25 timmarna gick fort.
Annars sjukt blåsigt på havet. Näst intill storm. Men inget hindrar en Granath från att komma ända fram ;)

Igår red jag tre hästar och en stackars liten ponny. Haha med rediga ponny fasoner för sig. Tvär nitade och drog ner huvud tog tag i den och självklart ställde den sig ju då. Inte så konstigt. Mitt fel :P men när jag väl fått fram den lilla saken så var den ur söt :) vi skulle kolla om den var halt. Och i min tanke så tänkte jag att är den inte halt med stora mig på så kommer den nog aldrig vara det, haha!
Rastade även smulan igår. Och ja det var en upplevelse. Hon har nu vilat i tre veckor. Fast hon har gått i skrittmaskin en timme varje dag. Lik förbannat var hästen helt galen. Bockade och skenade och hade det allmänt roligt. Haha. Tog sig även några rundor i gruset. :) min söta. Hoppas hon blir frisk snart.

Annars lugn och bra dag igår :)
Snart är jag även påväg hem hem och inte bara hem till Sverige. Det ska bli helt underbart att få träffa mina fina hundar igen, min underbara familj och alla mina älskade vänner. Imorgon blir det romantisk middag med 4-5 tjejer. Kan ju liksom inte bli mer romantiskt :)))))
Nu kaffe tjingeling/ Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0