Hästar, hästar och åter hästar!

Lördag idag och det betyder att vi börjar vid 9. Och igår bestämde jag mig för att inget skulle störa mig och jag tror jag somnade vid 22 typ. Så vaknade utvilad. Redigt skönt. Kände att kroppen verkligen fick vila. Igår red jag även många hästar eller många och många men det blev nog en 6 st och det e mycket till i vanliga fall :)
Gjorde en film på en av hästarna som ligger på youtube. Roligt att även jag har lämnat fotspår för jm horses ;) hihi

Dagen började med att oväntade kunder från Norge kom. En tjej som letade lite dressyr häst. Så självklart fick jag visa fram dom. Blev tre söta unga hästar. Roligt för tror och hoppas dom fastnade för den lilla svarta unghästen jag har ridit nu. Den är verkligen toppen söt. Väldigt grön men vill väl och har en galopp som är värd en miljon. Helt sjuk galopp på denna lilla häst. Man bara sitter och njuter på han.
Efter det så kom två danska tjejer som letade hopphäst. Började att visa fram en ny skimmel. Och jag red den igår i 25 minuter och idag skulle jag visa den för kund. Det var lite nervöst när jan sen sa att jag skulle hoppa bana på den... Omg rebecca Granath hoppa stor skimmel som hon bara ridit runt lite på. Haha men men det gick helt okej och denna häst har ju sjuk hoppteknik. Blir lite laddad men annars kanon :)

Annars har dagen rullat på som vanligt :)
Ikväll blir det sola och mys mat med Emma :)

Tjingeling/ Granathen

Söta bebis hästen med grym galopp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0