Fuck!!!!

Jaha idag var det Josefines sista dag så hon åkte hem vid lunch. Men kommer tillbaka i februari :)

Emma har ridit hela dagen pch jag har fixat och trixat. Rakat två hästar och den sista dampade lite så han slängde runt med hela mig så jag flög ner i backen med min onda fot. Så nu är den mer svullen än när jag på nyår trillade i en trappa.... Pust orkar inte med att ha ont hela tiden... Det är ju inte så att man är handikappad bara för att foten är dubbelt så stor. Så då haltar man omkring och gör mer saker än vad man kanske borde göra för att foten ska bli friskt. Men icke så smart är man inte.... Önskas få några timmar sömn iaf.

20 hästar kom för en timme sedan innanför dörren :D många som såg redigt redigt fina ut!
Imon blir det hopptävling för Emma och fyra hästar.
Natti natti

Tjingeling/ Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0