Back on track!

Jaha då var man tillbaka till verkligheten.
Semestern har varit helt underbar. Mycket skratt och trevliga stunder med helt underbara vänner.
Träffat min älskade syster som jag känner att jag bara kommer närmare och närmare för varje gång vi ses. Hon finns alltid där när man behöver henne.
Som sagt glada stunder över jul och även över nyår. Men för var dag jag växer och blir starkare märker man hur vissa människor bara sjunker mer och mer och blir svagare och svagare. Det är inte förens självförtroendet sätts på plats som man inser hur lågt man en gång varit och att människor runt omkring än kanske inte var som man en gång trott att dom var!

Jag blir bara starkare och starkare för var dag som går här i Danmark. Lär mig bara mer och mer. Utvecklats enormt som person. Blivit säker på vem jag är och vart jag hör hemma!

Åkte med båten igår kväll och blev en snabb dusch när jag anlände till stallet. Vidare i säng!
Första dagen blev som jag anat. Ingen lugn start på verkligheten utan direkt igång. Så började morgonen med att mocka ur stallet tillsammans med Julia en tjej som är här på besök. Medan Josefine och Emma red hästar!
Det tog oss hela förmiddagen. Dock så tyckte både Julia och jag att det inte var värst jobbigt :)
Efter lunch så red jag traktorn och monkey love :) sen var första dagen på jobbet över!

Gänget åkte vidare till aalborg för att äta mat medan jag åkte och handlade lagade mig lite mat och red min stjärna!
Fina flickan skötte sig super för att ha vilat hela nyår :) älskar den där hästen. Hon är så speciell och även sjukt speciell för mig. Vi har verkligen hittat varandra i markarbetet. Så nu ska vi bara komma tillbaka i hoppning.
Duschat och snart dags för att lägga sig :)

Blev ett allt och inget inlägg idag om både känslor och vardagliga sysslor! Hoppas alla har det bra och läser min blogg igen. Ska försöka blogga lite oftare :)

Tjingeling/ Granathen


Kommentarer
Postat av: Lovisa Granath

Puss!

2013-01-08 @ 09:36:38
URL: http://lovisagranath.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0