Ny vecka nya möjligheter!

Då var det måndag morgon och jag var uppe med tuppen. 06,40 ringde klockan och jag vaknade lätt som en plätt.
Upp och byta lite tvätt och bädda sängen göra det sista klart för en timmes jobb och sedan packa klart och duscha.
Hemfärd väntar sen. Och imorgon bär det av mot provjobb och några spännande och lärorika dagar har jag framför mig.
Ska försöka att hinna med att åka till min älskling i kväll :) se om hon är lina sugen på en ridtur som jag är!!!!

Igår red jag cooper, velvet, Bolfi och akinthos :)
Fick hoppa velvet och akinthos lite grann och båda var snälla och fina :)
På kvällen bjöd Merete på super god lasagne. Tror jag åt det i skolan senast. Super gott och så skrattade vi gott till filmen Ted... Haha!

Idag får söta Bolfi göra bloggens bild... Söta bebisen som jag gillar så <3

Tjingeling/ Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0