Lördag morgon!

Lördag morgon och jag gick upp klockan 05,30 för att hinna piggna till lite. Ligger nu uppe i sängen i lastbilen påväg till tävling :)
Emma har 4 hästar med och josse 1.
Hoppas på bra rundor och inte en allt för sen och kall dag.
Köldbölderna blev bättre ett tag men nu är dom värre igen så får hoppas att denna dag inte gör dom ännu värre :)
Hela jm horses är med i lastbilen så fullt ös medvetslös kör vi idag :)
Smulan är nu hemma i Sverige och jag saknar henne mer än något men får träffa henne i veckan som kommer då jag ska hem. Hoppas jag hinner åka och säga hej till henne iaf :)
Mycket nu på tisdag provjobb några dagar och sen tillbaka till Danmark för att jobba mina sista veckor här :/.
Ledsamt men kul att gå vidare i livet :)

Dags att vila ögonen några minuter för att sedan kötta en helgdag på tävling.

Tjingeling / Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0