Ledig vecka!!!

Haft mig en ledig vecka men Gud den har gått lika fort som en vecka gör här i Danmark. Det säger bara vipps så är den över.....

Har varit nere i Skåne och testat på lite nya saker och får se vad som händer i framtiden och vad man bestämmer sig för.
Det gav mig mycket. Varje steg jag tar så lär jag mig något nytt.
Ny vecka och går in på mina sista veckor här i Danmark. Det börjar kännas lite tungt faktiskt. Kommer bli några tårar och tråkigt att känna detta ställe. Känner att man har det ändå väldigt bra här. Lite bortskämd med fint boende trevliga människor och god mat.

Var även på hockey igår så rösten var lite krasslig när man vaknade i morse.. Haha kommer bli många matcher när jag kommer hem så hoppas hv tar sig ända till slutspel... Saknar hockeyn som tusan..
Dom förlorade igår tråkigt men spännande match som gick ända till straffar.
Dags att sova imorgon ska det klippas hästar :)

Tjingeling / Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0