Back for work!

Jaha då var man redan påväg tillbaka. Underbart varar kort eller vad är det man säger. Så skulle jag iaf uttrycka det...
Har haft några helt underbara dagar hemma i min håla i dom småländska skogarna. Så tråkigt att det inte finns tid och ork till att hinna med allt dom få timmarna man har hemma.
Men torsdagen var trevlig med mormor på besök och fredagen blev toppen mysig med fina tjejer god mat och även mysigt avslut hos han jag gillar bäst :)
Åt gott på Aqua i Jönköping. Så gott som oxfilé planka och sen dessert på det :) några goda cider och trevliga samtalsämnen. Nelly, Sanna, Matilda och Johanna förgyllande denna kväll.

Lördagen blev att resa hem från Jönköping. Sliten trött osminkad och i gårdagens kläder. Blev ett par Solbrillor på och sen bara åka.. Kan själv tänka mig hur jag såg ut. Men men hem skulle jag där maten väntade på bordet. (Älskar att vara hemma) vidare ut till stallet för att hälsa på Karin!
Och Gud så mysigt det var att få träffa denna underbara kvinna igen som bara är en ren arbetssjäl själv liksom. Henne kan man verkligen säga allt till om mitt jobb och hon förstår än precis eftersom hon lever i desamma varje dag och kämpar och sliter. Precis som jag. Hon bjöd på gofika och massa härliga skratt.

Efter det var det stress och fram med lite mat igen, in i duschen fixa sig och ta tåget till Jönköping igen där en helt galen kväll väntade.
Körde en och annan shoot bricka och massa drinkar. Inte redigt min plan men det var fett grymt. Och kvällen var helt underbar med vännerna jag älskar allra mest. Sanna var där och Jenny som jag saknar så i stallet.... Sanna thess och Amanda var oxå med.
Nattbuss hem och bara däcka i sängen för att nu sitta på tåget mot Göteborg. Byte i Falköping och sen spårvagn från Gbg Centralstationen till färjan.. Jaja samma visa varje gång.

Denna gången var det svårt att se mina hundar sitta brevid min resväska dystert som att nej du får inte åka igen!!! :'(
Kommer snart hem igen älsklingar var det bara att säga med tårarna i ögonen stänga dörren och åka.
Ses snart igen vänner. Men ni kan alltid vara med mig här på min blogg!

Tjingeling/ Granathen

Bilder från gårdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0