Suckar över livet som hästägare!!!

Kan inte mer än att bli trött på dessa hästars skador hela tiden. Hästen är ju behandlad för andra gången och ska sättas igång lite smått.. Hon har nu blivit ledd 7 dagar och skulle sitta på henne igår. Trava lite och skritta. Sätter mig upp och hon på förra återbesöket såg mycket bättre ut tänkte att nu är vi påväg tillbaka. Men icke. Igår när jag började trava kände jag verkligen att hästen var inte fräsch!!! :( pust och stön!!! Ber mamma kolla lite och jo tack hästen har en rörelsestörning i det ny behandlade bakbenet!!! Blir snart tokig på denna häst...
Får trava några dagar nu och se. Hon kan ju faktiskt vara sjukt stel bara. Hoppas hoppas annars får vi åka med henne igen innan nästa återbesök som e om två veckor..
Dags att laga lite mat och sen ge sig ut. Igår var jag även hos min vän och kollade på en bra film. Mysigt. Men idag känner jag mig inte redigt pigg så tror jag stannar hemma!

Tjingeling/ Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0