Strul!!!

Har inte kunnat blogga på ett tag då min mobil har varit lite knasig och levt sitt egna liv.
Inte kunnat öppna blogg sidan alls. Så får skylla på det för dålig uppdatering.

Dock har det inte hänt för mycket sen sist. Min fredag slutade bättre än väntat och det blev att åka bil på kvällen. Gamla minnen revs upp och hade en toppen kväll. Efterfest och kom hem glad och allmänt full.
Lördagen spenderades med Martina. Solig och helt underbar dag. Kvällen blev 20 års fest och lite utgång. Nykter men hade trevligt ändå. Jobb hela söndagen och efter det blev det sen promenad med en vän :) trevligt trevligt. Det ledde till att mina senaste två kvällar har jag spenderat tillsammans med vännen och glott film till tidig morgon/ sen natt. Haha!!!
Ridit nelly och Sören både i måndags och igår. Gått super bra och skönt att vara tillbaka i sadeln. Idag ska jag sitta på min stjärna och trava henne för första gången på månader. Får se om jag överlever. Dessutom ute på banan :O haha!!!
Dags att dricka upp kaffet och ge sig av :)
Tjngeling/ Granathen

Ps min mobil blev dödad i söndags. Då Jenny lyckades knuffa ner den utan mening. Haha snyft. Men ny mobil väntas. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0