Söndag!!!!

Då har denna helgen också kommit till sitt slut.
Haft en sådär lagom upponer vecka.
Började bra med träning och goda besked på alla dess fronter..
Blir en tripp till magaluf i sommar för lite jobb osv. Sen kom vi till torsdagen. Då min kropp sa emot träning och tvär vände humöret för livet några timmar.
Tappade allt låg och spydde och hade mig....
Kom igen under fredagen. Sen körde vi på jobb lördag utgång kvällen upp tidigt jobb idag och nu ligger jag här i min säng. Har varit helt död hela dagen men vägrat ögonen att sova. Brukar annars bli så att man inte somnar på natten. Men nu ligger jag här. Lite smått klarvaken i huvudet men död i kroppen..

Var av jobb och knasigt mående så vart min sista del av veckan sjukt onyttig. Så imon är det måndag, ny vecka dags att börja om :)
Tagga tagga!!!

Tjingeling/ Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0