Smulan och ingen träning!!!

Gårdagen kretsade enbart runt smulan! Började morgonen med att gör mig iordning och packa och fixa. Mamma kom hem vid lunch. Då var det bara att sticka till affären och handla lite mat. Vidare ut till stallet för att ta in hästen så hon fick äta och även jag och mamma. Lasta på hästen. Sedan köra till vaggeryd med damen. Blåsigt som tusan så mor min vart lite nervös. Men Becca körde lugnt och försiktigt. Hästen vart mycket bättre. Bara lite hälta kvar i det ena bakbenet. Återbesök om tre veckor igen. Ingen träning denna dag. Kom hem ca 9-10 på kvällen.
Idag har det stått massage på schemat. Vaknade med världens huvudvärk. Bara upp och duscha och ge sig iväg.. Alltid lina skönt med massage. Stannade till vid min skola på vägen hem. Trevligt att hälsa på och alla var lika glada som vanligt. Precis som att när jag klev in innanför dörren spolade jag tillbaka ett år och var barn igen :)))
Gått med smulan en sväng men ingen mer träning än så... Dags att ta tag i livet igen imon!! Upp och gratta pappa på morgonen sen en morgon promenad tycker jag låter som en bra idé :))) trött på människor som tror sig vara ens vänner men så fort något händer så existerar man inte längre. Det vi hade det vi gjorde blåste bort lika fort som vinden!! Tråkigt!


Dags att sova. Tjingeling/ Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0