Hockey, ont och mycket annat!!!

Ska börja med att gratulera Skellefteå som kammade hem sm guldet i ishockey igår kväll. Starkt jobbat med 4 raka vinster i finalen mot Luleå. Inte så värst hård resa hade dom genom serien och kan inte mer än säga att dom var guld värda. Starkt mycket starkt! Ser bilder på tv med fans osv. Minns och glädjas med fansen precis som jag gjorde med hv!!

Idag fyller min far år och det firas med tidig frukost. Segt när jag somnade runt halv 3. Men nu är jag igång och kör mamma till jobbet :)
P-staven har funkat toppen och blåmärket började släppa mer och mer under gårdagen. Dock så lyckades jag att kläms till den lite nu på morgonen klumpig som jag är så nu verket det konstant :( usch usch!!!!!

Idag blir det att kika på tävlingarna på persö. Lite motion och kanske en härlig fylla!!!
Tjingeling/ Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0