Fredag med rätt känsla!!!

Jaha idag vart man uppe med tuppen. Kan själv erkänna att det tog emot att gå upp när mamma började väcka mig sådan halv kvart i 7. Men vid 7 var jag uppe. Kan inte säga annat att när jag väl kommit upp så är det rätt skönt. Hela dagen framför sig.

Det är fredag och magkänslan säger att det blir en sjukt bra dag trots att vädret är halv tråkigt!
Kört mamma till jobbet imorse för att kunna ha bilen och uträtta massa nyttigheter :)
Blir en sväng till lite affärer och ska försöker städa av huset lite för mammas skull. Tänkte ta mig en promenad oxå om fötterna vill som jag vill utan 75000 blåsor efter:/ blivit lite dåligt med det sen jag fick värsta skoskavet så har jag inte känt för att ha några skor på mig alls :P

Hästen var ofräsch igår med :( tråkigt så på måndag får mamma ringa kliniken igen. Hon får hållas igång under helgen trots att mitt samvete säger nej!! Usch och fy!!

Dags att duscha sen ska här uträttas ärenden :)

Tjingeling/ Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0