Duktig och trött!

Igår gjorde jag verkligen en massa saker. Haha städade hela huset va det nu innebar dammsuga torka golv plocka i ordning osv. Var och handlade på olika affärer. Och var hos smulan. Träffade Martina och pratade skit med henne sen hämta matilda mitt i natten. Sådär lagom trött och kvällen blev sen då allt möjligt hände som vi satt och snackade om totalt hela natten. Hemma efter det och va då trött som tusan. Däckade direkt i sängen.
Nemo som har någon form av störning. Så sjukt hyper drog rakt igenom ett får nät igår. Han har antagligen brutit nageln eller liknande. Synd om han.
Idag sov jag ut länge. Men har ändå varit duktig och hunnit med massor!
Mockat hela smulans hage och ridit henne. Hon kändes lite bättre idag men kan bero på att hon vilade igår. Aja sånt som märks på återbesöket!

Ikväll väntas fest och party. Lugnt men ska ändå bli toppen kul. Lollo kommer till mig om en stund och då gör vi det vi gör bäst. Går all in!!! :D

Tjingeling/ Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0