Bakis häng med hästar!

Gårdagen gick mer utför än väntat. Tyvärr åkte Lollo hem vid 11 tiden tror jag det var sjukt tråkigt för hade sett fram emot en ute kväll med pinglan. Det får göras om helt enkelt.
Ist tog jag vid stall gänget. Janni Martina och Camilla. Det blev mer och mer alkohol som avslutades med massa seriösa vänskaps prat och lite leda hem folk osv. Haha redigt kul iaf!

Bakis häng idag. Kollat på Gbg horse show på tv hela förmiddagen innan jag tog mig i kragen och åkte ut till stallet.
Där väntade tre söta hästar på mig. Smulan travades lite och hon känns bättre men det är fortfarande något fel. Det både syns och känns fortfarande :/ tråkigt tråkigt.
Då fick Sören och nelly fylla ut ridglädjen då det stod hoppning på schemat för dom två :)
Sören som är en söt liten och lite äldre travare tände till och bara älskade det. Super kul tyckte han och hoppade på som en liten kanon. Sen dags för nelly. Hon skötte sig med toppen. Och Gud vad jag tycker om den lilla tösen till ponnyhäst :) haha!
Trots att det aldrig är några höjder eller allvarligare hoppning med dom två så tycker jag verkligen det är super kul. Det är oxå väldigt lärorikt. Blir lite som att rida unghäst då dom inte är så rutinerade i hoppning. Super skojigt!! :)
Tillbringat kvällen hos en vän där det blev top Gun (älskar filmen, tom Cruise) haha kebab och godis!!! Perfekt bakis söndag!! Dags att sova. Imon ska det bokas biljetter till magaluf :D

Tjingeling/ Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0