Tävling!!!

Bloggandet är igång!
Uppe med tuppen idag. Känner mig själv ganska duktig som lyckades kravla mig upp kl 05,10 idag. Stadig frukost för att hålla sig på humör hela dagen.
Ligger nu uppe i lastbilen med ett varmt täcke. Sex hästar står där bak och laddar upp inför dagens tävling.
6 hästar = 12 starter för Emma. Det betyder att jag och Ina ska se till att allt rullar på, så att ingen häst blir sen till start. Tror det är starter allt från 1 meter upp till 1,25 m idag.
Ska bli kul att komma iväg. Känslan när man står där på hoppbanan är att man bara vill hoppa själv. Och Emma är så duktig hon får det att se så fruktansvärt enkelt ut. Trots att vissa av hästarna har hon bara haft i två tre veckor och då inte ridit alls många gånger. Där snackar vi känsla med hästar.
Vi har med en mörkbrun häst idag som dessutom är hingst. Ska försöka ta kort på han så alla får se denna ur snygga häst. Hehe
Nehe nu laddar vi om för en heldag på tävling. Hoppas alla får en bra dag. Här i Danmark finns ingen snö än men känns som det är på god väg då det är super kallt, snyft..

Då säger vi så den här morgonen så bloggar jag lite ikväll igen :)

Tjingeling / Granathen


Kommentarer
Postat av: Josse

Hallå :-)
Tänkte höra du vill mejla ett litet upplägg om hur dina dagar såg ut på JM :)
Är kanske sugen på att se om de har något att erbjuda :)
Fick du rida mycket och kände du att du utvecklades mycket som ryttare ? :)

2014-01-18 @ 22:40:35
URL: http://jnordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0