Blogg problem!!!

 
Okej igår hade jag något problem med bloggen försökte uppdatera och lägga ut inlägg men det ville verkligen inte så jag gör nu ett nytt försök. 
Tävlingen gick bra igår vi fick en fin dag med sol fast väldigt några grader. Svinkallt (brrrr) vinter kom innan hösten känns det som just nu.
Som tur är det ingen snö här i Danmark än men Emma säger att dom brukar ha mycket snö här så det kommer väl (pust). 
Tävlingen slutade med tre placeringar iaf en första plats med lilla Ulana som är ett ponny liknande avelsto som e hur tuff som helst och kan hoppa hus. Så jävla söt. 
Många fina runor blev det :)
 
Dagen idag har varit bra. Och lugn. Rätt skönt efter en sån lång dag som det blev igår. Jobbade nog 14-16 timmar sen red min egna häst efter det. 
Så det var ju inte mer än jätte passande att vi fick sova en timma längre inatt när vi ställde om klockan. 
Idag har jag rakat tre hästar. Börjar bli myyyyyycket myyyycket päls på pållarna nu, hehe
 Fixat en och annan häst till Emma och hunnit rida min egna. Gått med lite hästar till skritten osv. Väldigt lugn och skön dag. Här även ätit gooood lunch på Ikea idag, köttbullar och mos. Guuud va längesen och gott det var. 
Dagen i ända har varit att åka lite bil köpt mat med Emma och Ina i en god salladsbar typ inne i Ålborg :)
Gott gott sen handlat lite och nu sitter vi bara och glor sex and the city och degar. Ska åka till flyget ikväll och hämta Evelina så blir sen kväll ikväll. Men det är bara upp och hopp imon bitti. 
Nu kommer lite bilder på hingsten från tävlingen och även någon från idag + min snygga parkering ;)
 
Tingeling /Granathen 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0