Trött!!

Ännu kortare inlägg idag!
Är helt super trött i hjärnan och börjar snart lipa så trött är jag och orkar inte med att tappa en kork till juice eller liknade. Mitt huvud pallar inte med den en dag som denna. Vaknade nog på fel sida tror jag!!
Dagen i ära har varit lång!
Började med att rida ut två hästar. Lunch och sen klippte jag en häst. Hemma åkte på hoppträning och surt som det var blev våran hoppträning hemma inställd :/
Så efter det red jag ut en till och sen red jag en i ridhuset.
Logerade en som haft lite ont i ryggen och sen kom våran veterinär för lite besiktningar på några hästar som ska säljas. Massa annat som in och ut med hästar till hage/skritten osv!
Nu blir det sängen för hela slanten!
God natt!!!

Tjingeling/ Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0