ORKAR INTE!!!

Satt här och skrev ett jätte långt inlägg men ja när man då ska lägga upp det så loggar skiter ur mig.  Och då får mina kära läsare ursäkta mig för orkar verkligen inte sitta här och skriva om allting då jag är skitrött och sängen väntar snart.
Men kan bara förklara om lite kort...
Dagen började med att jag vaknade i god tid stängde av väckarklockan och lyckas på nått sätt att somna om. Vaknar tio minuter innan vi börjar så det fanns inget val till att bara slita på sig kläderna, hoppa över frukosten och börja jobba..
Fixade lite hästar åt Emma på förmiddagen, rakade även en galen ponny som började slå och fäcktas med frambenen så blev träffad i bakhuvudet. Hahhaha cp ponny,
Vidare så kom dressyrtränaren och Smulan och jag var med och red ett pass..
Det gick väl bra överlag men jag fick känslan över att det brast lite här och var idag. Men men det tar vi igen nästa gång. Tränade på sluta i galopp och trav mest men även mycket skänkelvikning.
Har inte hänt så mycket mer under dagen. Har rakat en häst till. Sen hämtat lite disel osv.
Tvätten är i tvättmaskinen och jag börjar känna att det vore underbart att gå och lägga sig och få en lång natt sömn :)
Imorgon är det FREDAG :D
God natt folket
Tjingeling/ Granathen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0