Kort inlägg!

Blir ett snabbt och kort inlägg idag då det inte finns så jätte mycket att prata om och jag ska sova så fort som möjligt så bloggen får inte hålla mig vaken, hehe!

Började dagen med att Evelina Isa och Emma red några hästar jag fixade och trixade. Alla hästarna har fått komma ut idag för våran port är lagad och kan bara säga att lyckligare hästar har jag inte sett på länge.
Sen efter lunch kom den svenska killen från en ridskola och kollade hästar. Roligt roligt. Allt flöt på och han hann se rätt många hästar. Kul kul. Det slutade med att han bestämde sig för en häst och en ponny.
Detta tog en bra stund av dagen sen rakade jag en häst och ja bara fixade lite. En chill dag på jobbet med andra ord.
Lagade mig lite mat och tittade på film med Evelina och Isa. Det bjöds även på lite smarrig efterrätt glass, grädde, maräng osv osv. För Isa fyller 15 idag. Grattis grattis.
Nehe ny dag imon och inte vilken dag som helst utan onsdag och det betyder hoppträning. Wehoo!
Smulan får avstå så hon piggnar till lite bättre så får se vad man får sitta på för kul imon :)
Dags att sova så man e pigg för det imon.

Tjingeling/ Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0