Förberedelser!

Jaha då har även denna tisdag kommit till sitt slut. Och dagen har bestått av den vanliga. Förmiddagen fixa hästar åt Emma. Ut med hästar till skritten, hagen. Byta box på galen hingst, hehe! Ja och allt va det innebär.
Eftermiddagen blir in med hästar sen trimma traktorn och rida Luca :)
Sen blev det mys middag hos min chef och hans fru. Fisk gryta typ och lax med sallad. Jag som inte äter fisk gillade hennes fiskgryta något enormt. Men den bestod av en flaska vin ;) haha
Vidare till mitt rum. Städat upp ordentligt lagt ut kläder och bytt sängkläder. Tvätten är igång och det är dammsugat :) allt e klart tills torsdag när jag ska åka hem.
Känns bra eftersom hopptränaren kommer imon och då brukar arbetsdagen bli sen. Men det ska bli kul med lite hoppning. Smulan är igång igen och får vara med sen tar jag nån häst till men det är sånt som märks imon vilka det blir.
Känner mig sjukt taggad för att åka hem och ska bli kul underbart och skönt!
Förhoppningsvis lite hockey på lördag. Åhhhh längtar så!
Dags att sova!

Tingeling/ Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0