Känner mig dålig!

Jaha denna rubrik kan stå för mycket just nu....
Har varit sjukt dålig på att blogga dom sista veckorna. 13 dagar sen sist och det uppskattas inte av mina nära och kära som vill hålla ett litet öga på vad jag har för mig i ett annat land långt borta, haha!
Har inte blivit av då Emma och jag har hittat på en hel del chill saker som film mys, va på stan och kolla julklappar, handla mat osv. Johanna var även här 4 dagar och sen har jag ridit min häst lite så det har inte blivit av. Sen är det väl så att när man går in på den lite mörkare delen av året så är man lite trött och hängig. Allt är mörkt och dystert. Så har mest blivit att jag lagt mig och vilat ut...
Rubriken kan även stå för min känsla i kroppen idag. Hade en helvetes natt då jag vaknade ett antal gånger bland annat av i tron om att man försovit sig en timma efter att man har somnat. Knasigt. Vaknat av illa mående och värme. Tror min kropp är lite ur balans just nu. Så känner mig dålig...

Dagen har annars varit bra. Har försökt glömma magsmärtorna och jobba på. Dressyr tränaren har varit här idag istället för igår. Vi hade kunder igår eftermiddag så Henrik kom idag på morgonen ist :)
Smulan gick super fint och jag hittade ännu några knappar till bättre ridning och att hästen min arbetar med med rumpa och rygg. Så roligt och Henrik är så bra att rida för. Han förstår min häst och kan hjälpa mig från situationen. Riktigt kul att han finns här :)
Annars har Emma ridit på några hästar och jag sadlar upp...
Ikväll blir det varm dusch, riskuddar och film i sängen för mig. För mår inte redigt bra som sagt. Dock bara 8 dagar kvar ( om man räknar med idag) tills jag åker hem och firar jul med min underbara familj som jag saknar så. Träffa bästa vännerna och helt klart pricken över iet får träffa mina hundar <3!!!!
God mat och dricka och bara vila och ha kul!!! Längtar!!!

Hoppas alla har det bra och hört att kylan är stor i Sverige. Här har vi 1 minus och i veckan ska det bli mildväder och regn...

Tjingeling// Granathen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0