Livet går vidare.....

Hopp då var man helt konstig i hela kroppen :S
Fick en feber topp i morse och nu har man undertemp detta e knasigt så blev att få sova ut idag och det behöver jag ska jag säga, för jag känner mig nästan full :S konstigt konstig....
Var iväg och hoppade smulan igår, och hon var super fin på framhoppningen och sen inne på banan på 1m var hon lite dragig och så men mne, så höjde dom till 1,10 bana, då började hästen hoppa men sen in i kombinationen med två galoppsprång hästen tar ett ja ser att avståndet blir kaos trycker på hon tar ett halvt och drar med sig hela hindret,,, inte bra alls ja e så sämts på detta.... :( usch uschn men hon sköter sig bra :)
Om hon funkar i veckan så blir det nog 1,10 till helgen (:

Livet är en fest// Granath


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0