Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it Sex in the air, I don't care, I love the smell of it

Livet är full av väntan, och jag har börjat inleda sommaren på stort :) nu väntas en sommar av ålder, då jag ska bli vuxen! Och jag förstår verkligen inte hur detta ska gå till, eller hur jag ens ska lyckas :p Jag mår iaf toppen bra av att veta att sommarlovet och andra året på gymnasiets slut kryper närmare o även att min 18 års dag kommer sakta till mig :) det gillas något enormt. Har inte bloggar på ett tag men det har heller inte hänt så mycket. Hästen börjar gå toka bra och hilton e bara för söt :) haha dagen i ära har jag arbetat på hotellet från 9-15 ist för att vara i skolan. Jag e snäll som ställer upp och jag har ännu snällare lärare som tillät det :) hihi tycker de e kul o jag lär mig mer där än i skolan. Varit i Nässjö o handlat ridbyxor testat ett bett och ett sånt ska jag ha för smulan var super fin :) longerat Hilton o tränat från marken att man ska gå över bommen inte flyga en meter över :) tog även ikväll en fin runda med mor så nu e man död och ska sova :))))) Natti night :) livet är VERKLIGEN en FEST :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0