TorsdagTredjeMars

Då var man hemma från skolan, en rätt slapp dag. Har naturkunskap sedan men helt ovärt att vänta nästan två timmar på att den ska börja o sen bara sitta och måla balonger eller kolla hur lång tid det tar för en isbit att smälta?!? vad e det om liksom men men, så ja och hela klassen gick hem i stort sätt. Tänkte det var bättre jag åkte hem och pluggar till morgondagens prov i näringslära (Y). Och ska även renskriva två uppsatser :)

Kommer bli tre långa dagar framför mig :)
Idag ska jag plugga klart efter det kommer mamma hem och då blir det att åka och inhandla allt inför helgens tävling, ska göras baguetter. Så kommer bli att göra dom ikväll fixa alla kakor och godis som ska med.
Sen ska man ut och rida grisen min :) bara se till att hon blir lite motionerad. Kan inte kräva så mycket av henne när hon brunstar som en jävla idot. I tisdags försökte hon stegra av mig och sen tyckte hon allt bara var allmänt tråkigt så hon skulle inte göra ett dugg! PUST säger ja bara :/, hon var lika dan igår när vi skulle hoppa. Gick knappt inte rida fram henne, men men hon blev framriden och sen hoppade hon bättre en någonsin. Konstig häst jag har men det kändes som att inte brunstningen kommer förstöra tävlingen iaf o det känns bra :)

Så vi får se vilket humör hon är på idag :P sen ska ja putsa alla saker så dom är putsade. Sen packa iordning lite.
Sen blir det bara att sova.

Min fredag kommer bli ännu stressigare, skola och prov :/ efter det hem och fixa mig och sen iväg till jobbet. Börjar kl 16,00 slutar där 21,00 och då blir det ut till stallet och borsta av hästen putsa till sakerna och packa allt så allt är iordning. Hem och slänga mig i sängen för blir att gå upp halv 6 på lördag (Y)
Tävla 95 cm och 1 m. Hoppas på det bästa men har inga förväntningar alls på¨henne. Vi hoppas bara på det bästa som sagt :D

Nehee nu ska jag plugga vidare och äta mig en godisbit (Y)
Puss o hej leverpastej!

// Granathen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0